Αριστερή Ριζοσπαστική Ενότητα Φυσικού-Ε.Α.Α.Κ.

Μένος Ενάντια στο Μηχανισμό

  • Φοιτητικές Εκλογές 2013

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Η αφίσα της Α.Ρ.Ε.Φ.

  • Kατηγορίες

  • Οκτώβριος 2011
    Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Αρχείο

  • Επικοινωνία

    Eπικοινωνήστε με το σχήμα είτε στο τραπεζάκι στη σχολή είτε στο rfeaak@gmail.com
  • Στατιστικά

    • 61,116 hits

ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΗΣΕΙΣ…

Posted by arefeaak στο Οκτώβριος 18, 2011

Σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση και τα επιτελεία της απαιτούν από το λαό να κάνει θυσίες και του φορτώνουν στην πλάτη κρίση και χρέη που δε δημιούργησε αυτός. Σε μια περίοδο που το σύστημα εξαπολύει στυγνή επίθεση σε όλα τα κοινωνικά μέτωπα προσπαθώντας να αφαιμάξει όσο μπορεί νεολαία και εργαζόμενους και φοβούμενη την κοινωνική οργή και αγανάκτηση χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να καταστείλει τις αντιδράσεις.

Το μέτωπο της παιδείας είναι χρόνιο εμπόδιο στις μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης, αποτελώντας ένα από τα πιο μαχητικά κοινωνικά κομμάτια. Ήρθε η ώρα λοιπόν να τελειώνει σιγά σιγά και με αυτό.

Σε μία εντελώς πραξικοπηματική λογική στις 24 Αυγούστου ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που διαλύει επί της ουσίας και τα τελευταία ψήγματα δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης και την  παραδίδει εξ ολοκλήρου στους ιδιώτες. Οι φοιτητές δεν εφησυχάστηκαν και προέβησαν σε κινητοποιήσεις από την επόμενη κιόλας μέρα αγνοώντας τις απειλές του υπουργείου για χαμένα εξάμηνα και εξεταστικές. Στον αγώνα μπήκαν σύντομα και οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί. Όλοι μαζί δώσαμε δυναμικό παρόν στις κινητοποιήσεις του προηγούμενου διαστήματος ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης και τρόικας. Με το πέρας του πρώτου γύρου των κινητοποιήσεων οι φοιτητές πήγαν να απαιτήσουν την εξεταστική του Σεπτέμβρη που δεν έγινε λόγω κινητοποιήσεων. Και εδώ έρχεται να συμπληρώσει το τοπίο της εναντίωσης στους αγώνες η στάση των καθηγητών μας και του προέδρου κου. Λαόπουλου στη χθεσινή συνέλευση τμήματος.

Ήταν ξεκάθαρο από την αρχή από τη μεριά των καθηγητών, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (συγκεκριμένα δύο), ότι προτιμούνε να υλοποιήσουν και το τελευταίο γράμμα του νόμου αντί να πάρουν μια απόφαση υπέρ των φοιτητών. Όταν τέθηκε το θέμα της διπλής εξεταστικής το Γενάρη μας είπαν πως αυτό είναι παράνομο και αντιδημοκρατικό(!). Το να διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν είναι παράνομο αλλά το να συμβάλει  η πλειοψηφία των καθηγητών εδώ μέσα στη διεξαγωγή ερευνητικών προγραμμάτων προς όφελος του κεφαλαίου μέχρι και του ΝΑΤΟ, είναι νόμιμο; επικαλούνταν συνεχώς την ακαδημαϊκότητα και την επιστημονικότητα. Ας μας εξηγήσουν που ακριβώς υπάρχουν αυτά τα δύο. Μήπως στη διασπασμένη και κατευθυνόμενη γνώση; στους χιλιάδες φοιτητές που εργάζονται υπό καθεστώς πλήρους εκμετάλλευσης για να καταφέρουν να συνεχίσουν τις σπουδές αφού το κράτος δεν τους παρέχει τιποτα; Μήπς στη στείρα αποστήθιση ; μήπως στα προαπαιτούμενα και στις αλυσίδες; Μήπως στα ατομικά προγράμματα σπουδών- μενού; Μήπως στα ιδιοτικοοικονομικά και ανταποδοτικά κριτήρια; Μήπως στους δύο κύκλους σπουδών; Μήπως στα δίδακτρα και στα φοιτητοδάνεια;

Αυτά δε φαίνεται να αντιδρούν να τα εφαρμόσουν (πολλά τα εφαρμόζουν ήδη) και τους τα επιβάλει ο νόμος πλαίσιο

Αντιδημοκρατικό δεν είναι αγαπητοί καθηγητές να διεκδικούμε τα δικαιωματά μας. Αντιδημοκρατικό είναι σε τέτοια συγκυρία να μένουμε απαθείς και να τιμωρούμε αυτούς που δε μένουν.

Το επιχείρημα μάλιστα που επικαλέστηκε ο κος Λαόπουλος ήταν «Δε θα είναι έγκυρη μια τέτοια εξεταστική και εγώ δε θα μπορώ να υπογράψω το πτυχίο γιατί θα είναι άκυρο». Θα μπορείτε όμως αγαπητέ μου να υπογράψετε ένα τίτλο σπουδών (όπως το λέει και ο καινούριος νόμος) που θα διαχωρίζει τους αποφοίτους ανάλογα με τις πιστωτικές μονάδες, που θα αντικατοπτρίζει τα θραύσματα γνώσεων που δεν τους εξασφαλίζουν κανένα μορφωτικό προσόν, που θα μας πετάνε χωρίς κανένα επαγγελματικό κι εργασιακό δικαίωμα εξασφαλισμένο είτε στην ανεργία είτε στο εξωτερικό είτε σε δουλειές με μισθούς των 500 ευρώ, που δε θα αντιστοιχούν σε φυσικούς αλλά σε ανθρώπους που μαγείρεψαν μερικά μαθήματα μπας και πάρουν κανά ΕCTS παραπάνω.

Αυτά είναι έγκυρα, θα τα υπογράψετε;

Απαιτούμε τον άμεσο ορισμό νέας γενικής συνέλευσης τμήματος όπου θα αποφασιστεί διπλή εξεταστική ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ τους φοιτητές (φοιτητές είναι και οι επί πτυχίω και οι προπτυχιακοί τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν δεν πρέπει να διασπώνται).

Καλούμε τους καθηγητές να πάρουν θέση στο αν είναι με την κυβέρνηση, αν όντως είναι οι εντολοδόχοι του υπουργείου που θα παραδώσουν το πανεπιστήμιο στην αγορά ή θα σταματήσουν πια να μπαίνουν εμπόδιο στους αγώνες μας.

Την ώρα που η κοινωνία βράζει είναι αδιανόητο στο πανεπιστήμιο να επικρατεί ησυχία, τάξη και ασφάλεια. Το πανεπιστήμιο είναι ζωντανό κύτταρο της κοινωνίας και οι φοιτητές γνήσιοι σύμμαχοι των εργαζομένων στους αγώνες που προκύπτουν. Γι αυτό και τώρα είναι κρίσιμο να μην επαναπαυθούμε να βγούμε στους δρόμους μαζί με την υπόλοιπη νεολαία εργαζόμενη και άνεργη και να κατακτήσουμε όλα εκείνα που μας ανήκουν.

Το φοιτητικό κίνημα δεν ποινικοποιήται και δεν καταστέλλεται

με αγωνεσ διαρκειασ θα νικησουμε

ολοι

  • στη μαζικη παρασταση στην επομενη γενικη συνελκευση τμηματοσ για τη διπλη εξεταστικη το γεναρη
  • στη γενικη συνελευση του συλλογου φοιτητων φυσικου την τριτη 18/10, 13:00, α11
  • στη 48ωρη απεργια τεταρτη19/10 και πεμπτη 20/10 , 10:00, καμαρα με την πρωτοβουλια πρωτοβαθμιων σωματειων
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: